Translate

7 Ağustos 2012 Salı

Borçtan Halâs Olmak (Kurtulmak) İçin



"Ey Rabbim! Helâl kıldıklarını bana kâfi kılarak haram kıldıklarından beni muhafaza et, beni fazlınla Senden başkalarından müstağni kıl!" (28)
"Sana bir duâ öğreteyim mi ki, onunla duâ edersen dağ kadar borcun olsa Allah onu ödemeye muvaffak kılar. De ki ey Muâz:
"Ey mülkün mâliki olan Allahım! Sen mülkü dilediğine verirsin, mülkü dilediğinden çeker alırsın. Dilediğini azîz kılarsın, dilediğini zelîl kılarsın. Hayır senin elindedir. Muhakkak sen herşeye kadirsin. Ey dünyâ ve âhiretin Rahmanı! Sen onu dilediğine verirsin, dilediğine vermezsin. Beni, senden başkasının acımasından müstağnî kılacak bir rahmet ile bana rahmet eyle." (29)
Borçlu olan kişi sabah namazından sonra üçyüz defa:
âyetini duâ niyyetiyle okumalı ve her yüz defanın sonunda:
diye duâ etmelidir. Böylece inayet-i ilâhiyyeye nâil olması umulur.



(28)Tirmizî, Duâ, 110.
(29) Tuhfetû'z-zâkirîn, 209 (Taberânî'den).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder