Translate

1 Ağustos 2012 Çarşamba

Kaza, Bela ve Musibetler İçin Dua


Hz. Muhammed (s.a.v.)'in Kaza ve Bela için Duası
Hz. Muhammed (s.a.v.)'in Kaza ve Bela için Duası
Peygamber Efendimiz Hz. Muhammed (s.a.v.) ‘in bazı hadisi şeriflerinden bela ve sıkıntı halinde Müslümanın yapması gereken duaları aşağıda Arapça ve Türkçe karşılıkları ile ekliyoruz. Umarız faydasını görürsünüz. ederken ihlaslı bir şekilde, Allah‘u Tealaya sığınarak, muhtaç ve aciz olduğumuzu idrak etmiş bir şeklilde dua etmeye özen ve dikkat gösteriniz.

Duanın Arapçası


Hz. Muhammed (s.a.v.)'in Musibetler için Tavsiye Ettiği Dua (Arapça)
Hz. Muhammed (s.a.v.)'in Musibetler için Tavsiye Ettiği Dua (Arapça)


Duanın Türkçe Anlamı

Kullara karşı Allah bana yeter, mahlûklara karşı Hâlik bana yeter, rızk yeyenlere karşı rızık veren bana yeter. Bana O yeter ki ancak o yeter. Bana Allah yeter, O ne güzel bir vekîldir. Bana Allah yeter, O’ndan başka ilâh yoktur. O’na tevekkül etdim. O yüce Arşın sahibidir.”
Bir kişi belâya dûçar olmuş bir kimseyi görünce kendi hâline şükrederek şu duayı okursa o belâ ne olursa olsun Allah’ın izni ile bundan afiyette kılınır.

Duanın Arapçası

Beladan Allah'a Sığınmak Arapça
Beladan Allah'a Sığınmak Arapça


Duanın Türkçe Anlamı

Seni mübtelâ kıldığı şeyden beni âfiyetde kılıp, yarattıklarından pek çoğuna beni tafdîl eden Allah’a hamd ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder